میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم آمریکا: همسایگان اسرائیل از عادی سازی روابط سود بسیاری خواهند برد
سرخط خبرها

تمام جزئیات نحوه شهادت ۲ بسیجی مشهدی| حال مجروحان خوب است| فردا (۲۸ آبان ۱۴۰۱) تشییع پیکر ۳ شهید در مشهدمقدس

  • کد خبر: ۱۳۵۳۴۹
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
تمام جزئیات نحوه شهادت ۲ بسیجی مشهدی| حال مجروحان خوب است| فردا (۲۸ آبان ۱۴۰۱) تشییع پیکر ۳ شهید در مشهدمقدس
فرماندار مشهدمقدس از مساعد بودن حال چهار مجروح حادثه حمله به مدافعان امنیت شب گذشته مشهد خبر داد و گفت: فردا (۲۸ آبان) ساعت ۱۴:۳۰ مراسم تشییع شهدا از چهارراه مجد به سمت حرم رضوی برگزار می‌شود.

محسن داوری فرماندار مشهدمقدس در گفتگو با شهرآرانیوز، درباره آخرین وضعیت ابراهیم غفاریان بسیجی مجروح گفت: این مدافع امنیت هوشیاری خود را به‌دست آورده و اقدامات درمانی برای وی ادامه دارد.

وی در تشریح جزئیات حمله به مدافعان امنیت مشهد گفت: بعد از تهدید کسبه توسط اغتشاشگران و امتناع آن‌ها، نیرو‌های مدافع امنیت و نیروی انتظامی اقدام به متفرق‌کردن و دستگیری تعدادی از آن‌ها کردند که متاسفانه یکی از اغتشاشگران به نیرو‌های بسیجی حمله کرد.

فرماندار مشهدمقدس ادامه داد: ۴ نفر از مصدومان بسیجی حادثه شب گذشته در بیمارستان بستری هستند و خوشبختانه حال عمومی همه آن‌ها خوب است.

داوری با بیان اینکه ستاد تشییع شهدا تصمیم گرفت تا فردا ساعت ۱۴:۳۰ مراسم تشییع شهدا از چهارراه مجد به سمت حرم رضوی برگزار شود، عنوان کرد: همزمان با تشییع دو شهید مدافع امنیت، یک شهید مرزبانی مشهدی نیز تشییع خواهد شد بنابراین در مراسم فردا تشییع ۳ شهید را خواهیم داشت.

فرماندار مشهدمقدس با بیان مطلب فوق توضیح داد: شهید رضوانی از مرزبانان فراجا در حادثه در سیستان بلوچستان مجروح و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برگزاری مراسم در دانشگاه فردوسی

داوری در ادامه گفت: همچنین مراسمی در دانشگاه فردوسی برگزار خواهد شد و چند دانشگاه مشهد در خواست تشییع شهدا را داشته اند که در حال برنامه ریزی هستیم.

فرماندار مشهدمقدس درباره دستگیری عوامل شهادت دو بسیجی افزود: یکی از مرتبطین با این حادثه دستگیر شده است و شناسایی و دستگیری عامل اصلی نیز در دستور کار جدی دستگاه امنیتی قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->